Wednesday, March 25, 2009

Ukuga kemmergus

Järgnev tõestisündinud lugu on üsna räpane ja rumal. Täna hommikul läksin ma kakale ning võtsin wc-sse lugemiseks kaasa äsja "Eesti mõtteloo" sarjas ilmunud Uku Masingu kogumiku "Meil on lootust". Teost sirvides jäi kõigepealt pilk pealkirjale "Kuidas ma luuletan". Lugesin kuidas Uku Masing luuletab ja varsti sain ka ise vaevast lahti. Tagumikku pühkima asudes jäi pilk hetkeks potti potsatanud fekaalidele...See kõik oli väga sügavamõtteline. Poti põhjast vaatas vastu rõõmsalt aurav kalligraafiline Õ.

Veidike on kahju, et tol hetkel fotoaparaadi akud tühjad olid. Sitapildistamine oleks tollesse tähtsasse ja ärevasse olukorda lisanud tänapäevaselt meediapõhise mõõtme.

Õ
OW
MOL

2 Comments:

Blogger hüüdja hääl oaasis said...

tähelepanelik lugeja kahjatses, et ma otto wilhelmit ei lugenud, olen nõus, siis oleks eriti sügav old

12:12 PM  
Blogger (eevo) said...

kahetsen, et enam arhiivirubriiki ei leia ma
sest neid postitusi ja samas ka postilikkusi mis mul mõne silma vahele võisid jääda ma ei leia ka

6:30 PM  

Post a Comment

<< Home