Monday, August 18, 2008

bussijaamas

käisin bussijaamas ämmale ravimipakki saatmas
kuna käsmu külla cargo ei ulatu andsin kotikese bussijuhile ja teatasin et sellele tullakse vastu
bussijuht küsis vingus näoga "kus mina seda tean et tullakse?"
vastasin et "mina tean, et tullakse"

edasine dialoog:

bussijuht: "kas makstakse kohapeal?"
mina: "kui palju maksab"
bussijuht: (peale pooleminutilist kalkuleerimist) "kakskümmendviis"
mina: (ulatasin bussijuhile 25) "palun"
bussijuht: (hakkas nohisedes pabereis tuhnima) "...mhohohnohhnohmhmh"
mina: (arvates et ta mulle mingit tsekki otsib) "kas te annate mulle mingi paberi..?"
bussijuht: (plahvatas nagu žirinovski ja haaras paki) "KUI TAHAD PABERIT SIIS MINE POSTKONTORISSE"
mina: (alandlikult) "ei ei pole vaja..jah ..ei ..aitähh jahhh..."

0 Comments:

Post a Comment

<< Home