Friday, January 05, 2007

kohtumine liikluspolitseinikega 2

aasta esimese päeva õhtul paks nagu ma olen ja noh väsind ka eksole
võtsin oma sierra ja sõitsin poe ette kuigi ülevaatust polnud
politseid polnud ka näha aga kuniks poes käidus olid nad juba platsis
lasid mul 15 meetrit sõita ja panid vilkurid tööle
edasi läheb jutt igavaks sest puhusin alkomeetrisse ja see ei näidand midagi
siis kutsusid nad mind oma autosse ja uurisid miks ülevaatust pole ja miks auto roostetab
on ju juba päris igav jutt
trahvi ka ei teinud ainult suulise hoiatuse minupoolse kirjaliku seletusega
no ma ei teagi
nii igavat sissekannet pole enne oldki siin
käisin ülevaatusel ka ära ja esimese korraga ei saanud läbi ja siis vaadati remonditöökojas tagumised pidurid ka üle ja eile sain siis auto korda ja nüüd hommikul sõitsin tallinnasse eksole
nüüd tuleb selle sissekande kõige põnevam moment
ehk siis päeva küsimus:

türa kus telekapult on te ei tea vä?

üks asi tuleb veel meelde
ütlesin remonditöökojas meestele et mul on sumbutaja lapitud nagu sibul ja kõik naersid

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

tere head uut aastat täna enam ei või

see suur mis tahtsin lisada

mul oli nii et kui viisin auto ülevaatusele eks
ja kõik oli juba kontrollitud ja kombes ja mingi tähtis tegelane vormistas parajasti pabereid tuli mehaanik mu juurde veel ja küsis uuesti autodokumente näha
ma olin et what hell ja mai saand aru mis tarvis tal neid veel vaja samas tulin ta soovile lahkesti vastu
ta vaatas siis neid ja ütles: "näe lausa üheliitrine mootor jah ha ha ha" ja läks naerdes ära nägu peeretas peas
no oli vaja mu autot mõnitada no oli on väike auto siis on ei ei mai saa aru mis kuradi huumor
pohui tegelt

nb: ja kujutad sa ette kuna anonymous poste ei saa teha pidin tegema blogger identity et seda siia nüüd kirjutada saaks hõissa

2:27 AM  

Post a Comment

<< Home