Wednesday, September 20, 2006

kantossid settekaevus

olen naabrite poolt seljataga süüdi mõistetud
selline kohtupidamissüsteem on muidugi iidne ja
millegi uuega ei üllatata

nimelt
kantossid on settekaevus, äravoolupump rikkis

üks naaber vaatas otsa ja küsis 3x - ega sul ei ole kedagi külas käinud?????
nagu faking bordellis elaksin temaarvates
teine naaber kaagutas ai ai ai süüdi süüdi süüdi
(see kelle lapselapsed saunapidusid korraldavad ja kantosse prügikasti panna ei oska )

ütlesin neile selgelt, et minu peldikust pole need ilgused sinna sattunud:
esiteks ma ei kasuta kondoomi (olge ettevaatlikud)
teiseks ei niku mu heterodest sõbrad omavahel (olge ettevaatlikud)
kolmandaks pole mul juba 2 kuud külalisi käinud (olge ettevaatlikud)

kuna igasugused valesüüdistused mu vaimule
iseäranis pärssivalt mõjuvad
pole ma kindel mis edasi saab

esialgu ilmselt soovitan dna testi
tigedaks teeb
lalalalalaaaaa lallalaaa alllalalaaaaaa

4 Comments:

Blogger ilves@metsas.ee said...

süüdi

5:37 AM  
Blogger Liisapereema said...

mul on niuke küsimus, et miks siis ometi, miks sina kantossi ei kasuta, sa friik?

7:19 AM  
Blogger hüüdja hääl oaasis said...

sellepärast, et kantoss on ebameeldiv ja mulle meeldib laias laastus ennast koguaeg ravida

9:20 AM  
Blogger kivisildnik said...

lugupeetavad, kas teie siis ei tea, et igasugu friikidel on sedusega keelatud kantossi peale panna, no et välja sureksid, sellepärast

9:44 AM  

Post a Comment

<< Home